مرضیه نیایش

مجموعه آثار به چاپ رسیده این نویسنده جوان

مرضیه نیایش

مجموعه آثار به چاپ رسیده این نویسنده جوان

مرضیه نیایش
مرضیه نیایش نویسنده جوان رمان و داستان های کودک و نوجوان و داستان های تخیلی .
اینستاگرام: Marziyehniyayesh@

آخرین نظرات

 

از آن لحظه ای که عشق در وجود انسان به امانت گذاشته شد، انسان درگیر حادثه ای عظیم شد. عشق می تواند به هر شکلی در بیاید. عشق به خداوند، عشق به زندگی کردن و عشق به خانواده. عشق می تواند تمام سوال های بی جواب را به گونه ای منطقی پاسخگو باشد.

این داستان می تواند روایتی واقعی از زندگی خیلی از افرادی باشد که، اگر عشق را درگیر روابطشان می کردند، مشکلاتی که حل کردنشان سخت بود به وجود نمی آمد.

در این داسان سعی شد عواقب رفتارهای ناشایست به تصویر کشیده شود و خواننده را درگیر اتفاقاتی قابل لمس بداند و باور کند که با عشق می تواند جلوی اتفاقات شومی را که می تواند برای هر خانواده ای پیش بیاید، بگیرد.

این داستان، داستانی نزدیک با زندگی افرادی ست که برای استحکام بخشیدن به روابط خانوادگی شان تنها چیزی که نیاز دارند، عشقی خالص و از خودگذشتگی است. وقتی پای عشق در میان باشد، می توان همه چیز را و حتی اخلاق و رفتارهای نادرست را تغییر داد و به آسایش اعضای خانواده فکر کرد.

امیدوارم تمام کسانی که این داستان را می خوانند، باور کنند و ایمان بیاورند که می توانند با عشق و محبت و آرامش، تمام مشکلات زندگی را یکی پس از دیگری طی کنند.

 

زندگی آن قدر کوتاه است که ارزش تنهایی و اشک ریختن ندارد. همه ی آرزویم، داشتن زندگی پر از عشق و آرامش برای تمام انسان هاست.

 

                                                                                           مرضیه نیایش 1394/11/17

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۷
مدیریت سایت - احسان امامی

نظرات  (۱)

۰۷ مهر ۹۵ ، ۱۵:۱۰ لرستان بزرگ
سلام و عرض ادب من از دوستان عموی شما هستم باعث افتخاره توی استانمو نویسنده خوب و جونی مثل شما داریم . امروز کتابتونو خریدم . فروشنده خیلی بی ادب بود لطفا با شرکت پخش در میون بگذارید تا خدایی نکرده دوباره پیش نیاد . خواهر عزیزم ایشالا موفق باشید
پاسخ:
با سلام. از حمایت شما بی نهایت متشکرم. لطفا محل خرید کتاب را ذکر کنید تا به فروشنده تذکر داده شود. تحت هر شرایطی حق با شما خوانندگان محترم است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی