مرضیه نیایش

مجموعه آثار به چاپ رسیده این نویسنده جوان

مرضیه نیایش

مجموعه آثار به چاپ رسیده این نویسنده جوان

مرضیه نیایش
مرضیه نیایش نویسنده جوان رمان و داستان های کودک و نوجوان و داستان های تخیلی .
اینستاگرام: Marziyehniyayesh@

آخرین نظرات

حس کردم با هر بار دیدن من، غم از دست دادن شیما برایش تازه می‌شود. از من دوری می‌کرد، اما من دلتنگش بودم. خودم را به آغوشش انداختم و بغلش کردم. حتی یک کلمه با من صحبت نکرد و جواب سلامم را با سر داد. آغوشم را رها کرد و به سمت پله‌ها رفت. پشت سرش ایستاده بودم و قدم‌هایش را می‌شمردم و با انگشت از همین فاصله‌ی دوری که بینمان بود، او را لمس می‌کردم و با دست چپم، دست سپهر را محکم‌تر می‌فشردم. آن لحظه میان من و سپهر سخن از سکوت بود و متلاطم بودم از حرف‌های ناگفته...

 

روی پله‌ی اول نشستم و دست سپهر را محکم‌تر گرفتم. صدای مادر و پدر به گوشم می‌آمد، اما صدایی از مهدی نشنیدم. حیاط، سرد و بی روح بود؛ انگار که زیر پوست زندانی از جنس پاییز، گیر افتاده بودم و سپهر تنها کسی بود که تنهایم نمی‌گذاشت. نمی‌دانم چرا وقتی سپهر کنارم بود، طولی نمی‌کشید که سر درد امانم نمی‌داد و مجبور می‌شدم به اتاقم بروم و استراحت کنم. سر درد امانم را بریده بود، به اتاقم رفتم و بی توجه به همه، روی ابرهای خیالاتم پا گذاشتم و به حریم تنهایی‌ام، این امن خون آشام حریص، سلام کردم. در را بستم، روی تخت دراز کشیدم و استراحت کردم. مدتی با انگشتانم بازی کردم و چشمانم را در پس شان  مخفی می‌کردم و از آن میان، دنیای زاویه وارم را که اسیر اتاق متعفن شده از بوی تنهایی بود، مشاهده می‌کردم، نمی‌دانم چه وقت به خواب رفته بودم.

 

مهدی درهم و ساکت شده بود. با کسی حرف نمی‌زد. روزهای اول آمدنش را در اتاقش سپری کرد و از اتاقش بیرون نمی‌آمد، مگر به قصد دستشویی یا حمام رفتن. تقریبا چهار روز به همین صورت گذشت، تا این که مهدی از خانه بیرون رفت و تا دیر وقت به خانه برنگشت....

 

پست الکترونیکی جهت سفارش کتاب ها : ehsanemamish@gmail.com

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۰
مدیریت سایت - احسان امامی

نظرات  (۳)

۱۸ مهر ۹۵ ، ۱۰:۴۳ سارا نصیر دهقان

سلام لطفا سلام منو به خانم نیایش برسونید و همچنین آرزوی موفقیت برای ایشان را دارم . دختر شش ساله من هر شب با داستانهای زیبای ایشون میخوابند و مشکل سه ساله مارو حل کردند .

موفق باشید

پاسخ:
با سلام. خوشخالیم که فرزند نازنیتان با لبخند رضایت به سرزمین خواب می رود.علاوه بر رمان برای بزرگسالان، داستان های کودک در دست چاپ است و به زودی به شما عزیزان عرضه می شود.
با سپاس فراوان
۱۰ مهر ۹۵ ، ۱۶:۰۶ راشید کیانیان دلیر
مدیریت محترم سایت , با عرض سلام و خسته نباشید
اگر افتخار بدید ما میتونیم در رابطه با پخش کتاب های شما و کتب معادله ای با شما همکاری کنیم . اگر افتخار بدید ما میتونیم پخش کتاب های شما را در شمال و شمال شرق کشور به عهده بگیریم . پخش کتاب آفتاب . مشخصات ما در اینتر نت هست امیدوارم بتونیم با هم همکاری داشته باشیم . اگر مایل به همکاری هستید لطفا به ما خبر بدید و ایمیل بزنید .
AFTA-E-SHOMAL@OFFICE.IR
۱۰ مهر ۹۵ ، ۱۶:۰۳ طلا دارابیان
از طرف من به خانم نیایش تبریک بگید امیدوارم روزی بتونیم شما را از نزدیک ببینیم . واقعا عاشق نوشته هاتون شدم ایشالا یه روز دفتر پخش همدانتونم راه بیوفته تا بتونیم راحت تر کتاباتونو بخریم
پاسخ:
با سلام و عرض احترام. بنده هم مشتاق دیدار شما دوست عزیز می باشم. 
با تشکر مرضیه نیایش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی