مرضیه نیایش

مجموعه آثار به چاپ رسیده این نویسنده جوان

مرضیه نیایش

مجموعه آثار به چاپ رسیده این نویسنده جوان

مرضیه نیایش
مرضیه نیایش نویسنده جوان رمان و داستان های کودک و نوجوان و داستان های تخیلی .
اینستاگرام: Marziyehniyayesh@

آخرین نظرات

 از وقتی که اولین سطرها روی کاغذ نوشته شد، داستان در حال زاده شدن بود.

داستان پردازی عمری به موازات حیات عقلانی انسان دارد. داستان ها، تجلی افکار و عواطف هستی شناسانه ی آدمیان در طول تاریخ بوده اند و بیانگر رنج ها، آرزوها و آرمان های آدمی هستند.

نویسنده ی داستان با خلق جهان تخیلی و ارتباط آن با دنیای واقعی علاوه بر ساخت محیط ذهنی و شخصیت ها، سعی در انتقال پیام به مخاطب دارد و در عین حال دنیای ذهنی خود را به نمایش می گذارد. تمام نویسندگان بزرگ و مطرح دنیا در آغاز کار آثاری ماندگار از خود به جای گذاشته اند.

مخاطبان اصلی کتاب داستان های نوروزی 1 کودکان هستند. قصه های این کتاب می تواند به صورت مستقیم تاثیرات مثبتی را بر روی کودکان داشته باشد. پیام ها و نکته هایی که بارها در این کتاب به کودکان گوشزد می شود، موضوعاتی انسان دوستانه است، از جمله: کمک کرن به هم نوع، از خود گذشتگی، احترام به حقوق دیگران، راست گویی و...

گفت و گوی بین شخصیت ها به زبانی ساده است و لحن داستان ها بیشتر به زبان محاوره ای است به گونه ای که کودکان به راحتی می توانند با متن کتاب ارتباط برقرار کنند.

این نویسنده ی خلاق با ذوق خاص خود برای انتقال مفاهیم و ارزش های مورد نظرش از داستان هایی کودکانه بهره گرفته است. شخصیت های مثبت و منفی در این داستان ها هم خوانی زیادی با دنیای واقعی کودکان دارد، در عین حال حوداثی که در این داستان ها اتفاق می افتد سرگرم کننده وجذاب هستند و از پایانی خوش برخوردار هستند.

از دیگر آثار در دست چاپ این نویسنده جوان می توان به رمان سیزده سال تنهایی در دنیایی دیگر، داستان های نوروزی2، باران، هزار چهره، تابوت و عشق و داستان های تخیلی و... اشاره کرد.

                                                                                                            

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۷
مدیریت سایت - احسان امامی

نظرات  (۲)

۰۷ مهر ۹۵ ، ۱۵:۰۰ مونا برادران
صبح بخیر کتابتون اصلا تهران پیدا نمیشه . با تلفن همراه تماس میگیریم خاموشه لطفا بگید چیکار کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:

با سلام و عرض پوزش برای پاسخگو نبودن.

سفارش آثار از تمام ناط کشور امکان پذیر است. شما می توانید کتاب ها را زا طریق وب سایت انتشارات( ناشر) و یا مراکز معتبر فروش کتاب(کتابفروشی ها) سفارش دهید.
۰۷ مهر ۹۵ ، ۱۴:۵۸ ببر مازندران
سلام . کتاب داستانتون مازندران فروش دارید ؟ تماس میگیرم کسی جواب نمیده 0916 جوابگو نیست
پاسخ:
با سلام 
سفارش کتاب ها از تمام نقاط کشور امکان پذیر است، شما می توانید آثار را از طریق وب سایت انتشارات(ناشر) و یا مراکز معتبر فروش کتاب ( کتابفروشی ها)   سفارش دهید.
از همراهی شما سپاس گزاریم. 

  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی