مرضیه نیایش

مجموعه آثار به چاپ رسیده این نویسنده جوان

مرضیه نیایش

مجموعه آثار به چاپ رسیده این نویسنده جوان

مرضیه نیایش
مرضیه نیایش نویسنده جوان رمان و داستان های کودک و نوجوان و داستان های تخیلی .
اینستاگرام: Marziyehniyayesh@

آخرین نظرات
۰۹ مهر ۹۵ ، ۰۱:۳۰

ماجراهای مانی

قسمت اول مجموعه ماجراهای مانی

شامل 20 کتاب کودک عرضه می شود.

مجموعه کامل بیش از 40 جلد می باشد.

به زودی...

 

پست الکترونیکی جهت سفارش آثار:  ehsanemamish@gmail.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۹
مدیریت سایت - احسان امامی

نظرات  (۱)

۰۹ مهر ۹۵ ، ۲۲:۲۸ دارا روستایی
با سلام و عرض ادب شما با این داستانها و مطالب قوی دل خواننده های ایرانی خارج از کشور را گرم میکنید . من یه پسر چها ساله دارم متاسفانه فارسی بلد نیست و میخوام هفته بعد که به ایران سفر کنم کتابتونو و چند کتاب خوب ایرانی که شما به من معرفی میکنید بخرم و براش به فرانسه بخونم . ایشالا همیشه لبتون خندون باشه خواهر گلم . راستی جسی هم سلام میرسونه ماتمازل مرضیه
پاسخ:
سلام به شما دوست بسیار عزیزم. حمایت شما من را دلگرم می کند.
لطفا قبل از آمدن به ایران پیام دهید تا با هماهنگی های لازم کتاب به دست شما برسد. صورت فرزند ماهتان را ببوسید.
مدیریت سایت:        ehsanemamish@gmail.com

با تشکر مرضیه نیایش


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی