مرضیه نیایش

مجموعه آثار به چاپ رسیده این نویسنده جوان

مرضیه نیایش

مجموعه آثار به چاپ رسیده این نویسنده جوان

مرضیه نیایش
مرضیه نیایش نویسنده جوان رمان و داستان های کودک و نوجوان و داستان های تخیلی .
اینستاگرام: Marziyehniyayesh@

آخرین نظرات

 

پ.ن: نویسنده در مراسم رونمایی حضور نداشتند.

پ.ن: تشکر از دوستانی که فیلم و عکس مراسم را ارسال کردند.

 

برای دیدن تصاویر و فیلم های بیشتر

Instagram : @marziehniayesh

پست الکترونیک جهت سفارش آثار :  ehsanemamish@gmail.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۵
مدیریت سایت - احسان امامی

نظرات  (۱)

۰۳ آذر ۹۷ ، ۱۱:۴۱ قدرت‌الله احسانی
سلام خدمت بانو نیایش 
من کتاب سیزده سال تنهایی در دنیایی دیگر شما را خوندم خیلی کتاب قوی هست و از آنجایی که من فیلم نامه نویس هستم خواستم درخواست همکاری برای ساخت فیلمی کوتاه از این کتاب شدم . هیچ راه ارتباطی با شما ندارم و به سختی تونسم با شما ارتباط بگیرم . لطفا در صورت موافقت با ایمیل من تماس بگیرید

با سپاس فراوان
قدرت ا... لاحسانی
پاسخ:
با درود و احترام
از توجه تان سپاس گزاریم. ایمیل  کاری نویسنده، در سایت در قسمت تماس با ما موجود است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی